Into - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Michiel Veldhuizen - WaarBenJij.nu Into - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Michiel Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Into

Blijf op de hoogte en volg Michiel

08 Februari 2015 | Roemenië, Cluj-Napoca

Hallo allemaal.

Op deze site zal ik wat reisverslagen plaatsen zodat jullie allemaal op de hoogte kunnen blijven :)

Zoals misschien sommige van jullie weten deed ik dit ook voor Malta. Aan het begin had ik daar heel veel verhalen (elke dag een blog) en na een paar weken steeds minder. En mijn laatste blog was dag 48 terwijl ik er 140 dagen zat. Met andere woorden aan het begin is er veel te vertellen en daarna kom je in een ritme dat je veel al het zelfde doet en het zelfde tegenkomt. (en het koste me te veel tijd waar ik op dat moment geen zin aan had :P).

Toch vind ik het wel leuk om nog iets bij te houden. Ik denk dat dit minder en kortere verhalen worden waardoor het me niet te veel tijd kost en ik jullie wel up to date kan houden